2014

Ja, jag vill på något vis använda den här gamla bloggen, det känns dumt att starta en helt ny, bara för att man inte har varit aktiv på hundra år! Ah, jag kör här!
Det är ju nytt år, nya spår och nygamla tankar. Just idag är det första nya arbetsdagen på Garaget. Det känns bra. Ska inte springa, utan tänker VILA. Vila är också träning säger Phil. Phil Maffetone ju. Ny husgud. Jaja, rekommenderar denna läsning:

20140102-091514.jpg
20140102-091528.jpg

Där står allt du behöver veta. Punkt . Jätteskönt. Jag tror jag hade ungefär 180 löptillfällen förra året. Det är ju bra. Men jag vill ha fler. Mer, mer, mer!!! Det är väl dags nu, när man går mot 100 👣👣👣

Första bilden för i år!

20140102-093014.jpg

Kommentera

